Ahad, 8 Oktober 2017

PEMUTIH GIGI


Arang asli tanpa campuran bahan kimia dari kayu tualang organik 100%

Assalammualaikum dan salam sejahtera. 

Seiring usia.  Semakin mudah gigi bertukar ke warna kuning. 

Lebih-lebih lagi jenis gigi nipis. 

Saya sendiri bergigi nipis kesan dari akibat memberus gigi secara kasar menggunakan berus gigi kasar. Maklumlah waktu kecil dahulu,  ingatkan berus gigi kasar lebih bersih,  guna lah saya sehingga dewasa hampir 30 tahun baru saya tahu gigi saya nipis dan saya bertukar ke berus gigi extra soft. 

Kesan sampingan gigi nipis,  ia lebih mudah kuning berbanding gigi yang lebih tebal.  Gigi yang di berus kasar akan terhakis dan nampak semakin nipis.  Saya dan beberapa rakan saya juga begitu. 

Beruntung bagi anda yang menggunakan berus gigi lembut dari dulu lagi. 

Memberus gigi secara kasar bukan sahaja merosakkan gigi dan menghakis gigi malas menghakis Gusi dan menyebabkan Gusi senang berdarah. 

Maka untuk mengurangkan kesan kuning,  Baking soda digunakan,  namun ternyata ia tidak sesuai dan lebih menipiskan gigi.  Terasa ngilu pertama kali menggunakan Baking soda ini. 

Seterusnya mencuba arang sebagai bahan PEMUTIH GIGI akhirnya berjaya. 

Bimbang kesan sampingan kerana produk PEMUTIH biasa menghakis,  maka penggunaan arang ini disyorkan hanya 2 x seminggu iaitu selang 3 hari sekali sahaja. 

Cuba elakkan kopi walaupun ternyata kopi kini semakin popular tinggi khasiat. 

Saya antara pengemar kopi asli. 

Memakai Braces mengurangi risiko kopi atau makanan manis terus terkena gigi sekaligus mengurangkan risiko gigi menjadi kuning. 

Namun tentu setiap benda ada kesannya termasuk Braces. Namun bagi pemakai Braces anda dikategorikan beruntung kerana kurang risiko selama pemakaian Braces untuk gigi anda berwarna kuning. 

Bagi anda yang mengidamkan gigi putih berseri,  kurangkan gula dan makanan manis juga kopi. 

Guna berus gigi lembut dan anda boleh cuba menggosok arang ke gigi anda. 

Untuk produk arang Semulajadi 100% Dari kayu tualang organik,  anda boleh terus whatapps pertanyaan dan pembelian anda ke

016 276 2636 

Produk Carboness Powder ini hanya RM10.90  untuk berat dalam anggaran 19gram ke 22 gram. 

Tunggu apa lagi,  jika anda sendiri tidak selesa dan rasa kurang keyakinan diri terhadap senyuman dan gigi anda. 

Sila buat pembelian Carboness Powder ini sekarang. 

Terima kasih. 



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...