Rabu, 9 Ogos 2017

Pengalaman Membeli Belah di Signature Market


Komunikasi dan perkhidmatan yang pantas dari Signature Market dan Ninja Van
Assalammualaikum dan salam sejahtera.

Ini adalah sambungan artikel sebelum ini

Beli Produk Semulajadi di Signature Market

Setelah selamat membeli produk Soba Noodle Organik dan terpilih untuk mendapatkan percuma Chocolate Chips cookies yang di tawarkan untuk promosi 3 hari belian dari 4-6 Ogos lalu melalui belian secara Online.

Akhirnya belian saya dari Signature Market selamat tiba hari Selasa (semalam).

Untuk info saya membeli produk ini pada hari Ahad.

Pada hari Isnin pagi saya menerima Email dari Signature Market memaklumkan bahawa cookies saya sedang di masak (produk cookies ini dimasak segar dari dapur) dan akan diposkan kepada saya segera.

Saya mengandaikan ia akan sampai dalam seminggu,  atas asbab promosi menarik Signature Market ini.

Ingin ditegaskan disini Signature Market sentiasa membuat promosi baru seperti yang kerap dibaca di Facebook dan instagram sponsored yang sering lalu depan mata saya ketika saya melayari Facebook dan instagram.

(Semalam,  saya lihat ada promosi RM1 untuk belian pertama untuk Mix Nut yang berharga Rm20,  selain itu promosi harga Rm8 untuk pelbagai kekacang juga berlangsung)

Paling istimewa Signature Market turut mengadakan promosi istimewa percuma 3 bulan ahli Signature Market.

Untuk info anda bayaran untuk menjadi ahli Signature Market setahun ialah RM200.

Wajar promosi ini di ambil sebelum ia tamat, Sekurang-kurangnya anda ada 3 bulan untuk membeli belah dengan harga potongan ahli sehingga 50% di Signature Market.

Anda tidak perlu risau dengan perkhidmatan Signature Market ini.

Perkhidmatan Signature Market ini cukup pantas.

Saya membeli produk pada hari Ahad,  terima Email pemberitahuan snack dan produk saya siap di packing berserta reference box saya dari Ninja Van pada hari Isnin.

Pada hari Selasa,  saya selamat menerima bungkusan ini.

Servis dari Ninja Van juga harus di puji.

Dari SMS yang dihantar memaklumkan barang saya dalam perjalanan dan Email memaklumkan ketibaan menunjukkan komunikasi yang mantap.

Saya memberi 10 bintang untuk servis Ninja Van apabila di minta untuk kaji selidik.

Anda juga harus melakukan perkara yang sama.  Rajin mengisi soalan kaji selidik,  ini akan membantu masyarakat menerima perkhidmatan lebih baik.  Jika tidak bagus,  sila maklumkan pengalaman anda,  mereka pasti akan  tingkatkan perkhidmatannya dan masyarakat termasuk kita sendiri akan mendapat manfaatnya.

Malah saya juga akan memberi 10 bintang jika Signature Market juga melakukan kaji selidik untuk perkhidmatan mereka.

Selain saya,  ibu saya turut mendaftar menjadi ahli Signature Market.

Saya juga turut menggalakkan kakak saya dan sahabat saya yang lain menjadi ahli.

Sebagai insan biasa,  ramai antara kita memberi alasan tidak punya masa untuk membeli belah bahan makanan lebih sihat.

Dengan pelbagai Website dan kedai Online shopping yang muncul ia lebih memudahkan masyarakat untuk membeli belah terutama jika ia disertakan perkhidmatan penghantaran percuma.

Anda juga lebih mudah merancang untuk membeli berpandukan Budget dengan harga paparan yang ditawarkan dan diskaun menarik.

Tidak semua produk Semulajadi mahal.
Anda bukan perlukan portion yang terlalu banyak untuk sekali makan.  Sekurang-kurangnya ia akan mengajar anda makan dalam porsi lebih kecil dan berjimat cermat.
Pilihlah produk yang sesuai Budget anda.

Ada produk kurang RM10 dan ada yang lebih RM30.

Anda harus bijak memilih.

Sekian sahaja artikel ini.

Saya akan berkongsi Website dan kedai shopping makanan sihat lain yang menarik selepas ini.

Terima kasih.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...