Rabu, 24 Mei 2017

Menambah Ilmu Di Hari Minggu


Sempat lagi mengambil gambar sendirian  
Assalammualaikum dan salam sejahtera. 

Kebiasaannya ketika hari minggu,  saya menghabiskan hari saya bersama keluarga dan anak saudara. 

Namun pada minggu lepas saya berkesempatan menghadiri kursus Triple Plus yang dianjurkan oleh Ptptn untuk mempromosikan produk SSPN-i. 

Bergambar bersama rakan-rakan 
Kursus SSPN-i ini diadakan di hotel terkemuka di Kuantan iaitu MS Garden Hotel Kuantan yang kini di kenali sebagai Grand Darul Makmur.

Selain kursus SSPN-i,  kursus pelaburan berkaitan saham turut diadakan oleh RHB Investment Bhd di hotel yang sama namun tingkat berlainan.

Antara gambar yang sempat di ambil
Terlalu banyak kebaikan produk SSPN-i yang merupakan simpanan pendidikan yang dijamin Kerajaan ini.

Dari serendah Rm20 sebulan,  insyallah kebimbangan anda sebagai ibu bapa untuk pinjaman pelajaran sedikit sebanyak berkurangan.

Bagi anda yang masih baru dan ingin mengetahui produk ini dengan lebih lanjut anda boleh membaca artikel Keistimewaan SSPN-i ini.

Gembira menikah makanan
Program Triple Plus ini bermula jam 9 pagi sehingga 6 petang.

Makan tengah hari kami turut di taja pada hari tersebut.

Kami menikmati hidangan tengah hari secara Buffet di Jade Restoran MS Garden Hotel Kuantan yang terkenal enak.

Saya terpaksa pulang lebih awal sebelum jam 5 atas hal yang tidak dapat dielakkan.

Dalam pukul 6 lebih,   saya dan kakak saya berserta anak saudara saya Irfan dan Ilham menikmati makan malam awal  di Restoran Santai Tanjung Lumpur yang terkenal sebagai tempat hidangan Thailand yang enak.

Lewat petang,  cuaca tetap membahang -  muka saya yang berpeluh siap lekat tisu lagi
Jam lebih pukul 6 petang,  namun panas membahang tetap terasa dikulit dan tubuh. Begitulah betapa cuaca panas membahang di Kuantan ini.  Sambil menikmati makanan,  sambil saya menyapu peluh di wajah dan dahi.

Baju saya usah cakaplah,  belakang badan memang bermandi peluh.
Namun cuaca ini tidak menjejaskan selera saya menikmati makanan.

Masing-masing Kusyuk menikmati hidangan 
Dengan diet tidak menentu,  cuaca panas membahang yang mengakibatkan peluh berjujuran,  alhamdulillah saya bersyukur penggunaan Hair Gone akhirnya memberi perubahan untuk menghilangkan bau badan sekaligus lebih memberi keselesaan berbanding dahulu.

Original Body Scrub juga turut membantu dalam mengurangkan sunburn di tubuh.

Terbaru Carboness Powder produk 100% arang asli dari kayu tualang turut saya gunakan untuk mengurangkan masalah gigi kuning yang dihadapi.

Dalam waktu yang sama saya kini masih mencari formula untuk produk bagi melawaskan sekaligus mengurangkan berat yang Semulajadi dan selamat.

Doakan saya menemui formula ini.

Untuk masa ini pembelian bagi Crunchy Flakes by QK masih dibuka.

CRUNCHY FLAKES BY QK adalah snek emping jagung yang amat sesuai untuk sahur dan berbuka juga sebagainya kerepek raya enak sebagai hidangan untuk tetamu dan orang tersayang.

Untuk segala pertanyaan dan pembelian produk anda boleh terus whatapps ke

016 276 2636 

Hair Gone,  Original Body Scrub,  Carboness Powder dan Crunchy Flakes by QK Antara produk yang diilhamkan oleh saya.

Anda boleh membaca Info semua produk di atas di bawah label kategori

Skrub 
Snek
Hair Gone
Arang 

Di dalam Blog ini. 


Terima kasih. 




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...