Isnin, 13 Februari 2017

BUFFER perisian mudah untuk Menguruskan Akaun Media Sosial


BUFFER perisian yang semakin popular 
Assalammualaikum dan salam sejahtera. 

Lupakan sebentar mengenai artikel kesihatan dan pemakanan. 

Sekali lagi saya berkongsi dengan anda maklumat terkini dalam dunia pengaruh Media Sosial. 

Kini untuk mereka yang aktif bermain dan mengemaskini akaun media sosial anda,  berita baik untuk anda,  kini BUFFER muncul bagi memudahkan anda menguruskan semua akaun media sosial anda. 

Ramai individu dan peniaga online juga media social leader serta influencer agak sukar mengemaskini akaun media sosial atas kesibukan kerja dan aktiviti harian. 

Ini tentu menyukarkan untuk anda berkomunikasi di Media sosial untuk memastikan follower dan rakan terus menyedari kehadiran anda dan juga mewujudkan 'engagement'. 

BUFFER muncul dalam menyelesaikan isu ini sekaligus, menunjukkan taring di mana perisian ini telah di upload lebih 1 juta pengguna yang mengetahui kewujudannya. 

Saya juga akan belajar menggunakan perisian BUFFER ini untuk memudahkan pengurusan  kemaskini segala akaun media sosial saya. 

BUFFER boleh membantu anda menguruskan akaun media sosial anda seperti Facebook,  instagram,  blog,  twitter,  LinkedIn dan pinterest. 

Mudah untuk anda kekal aktif dan menjadualkan aktiviti pengeposan maklumat dan informasi di semua saluran media sosial kegemaran anda. 

Sekaligus menyelesaikan isu anda perlu set jam anda untuk mengemaskini akaun media sosial anda.

Tunggu apa lagi.  Mula mendaftar di BUFFER dan mengurus akaun media sosial anda dengan lebih sistematik. 

Saya kini bersyukur kerana menemui cara untuk saya mengemas kini semua akaun media sosial saya dengan lebih tersusun dan automatik.

Jimat masa,  tenaga dan tidak meletihkan pemikiran.

Untuk mendaftar akaun BUFFER sila ke link di bawah


Semoga info ini bermanfaat. 

Terima kasih. 




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...