Isnin, 7 November 2016

TEMPAT MAKAN BEST DI KUANTAN PART 32- JAMAN TORY RESEPI


bahagian hadapan restoran ini

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.

Telah lama saya tidak menulis artikel Tempat makan best di Kuantan dan untuk anda pembaca setia blog ini, artikel ini ialah sambungan dari link ini TEMPAT MAKAN BEST DI KUANTAN PART 31.

Jika anda mencari makanan tempatan asli yang popular dan sedap, Jaman Tory Resepi adalah antara pilihan terbaik di bandar Kuantan ini.

suasana di restoran jaman tory resepi 

Terletak di Indera Mahkota Fasa 2 , Restoran ini terletak berhampiran bandar Kuantan dan menghidangkan pelbagai menu dari masakan kampung untuk makan tengah hari sehingga malam.

antara dekorasi dalam restoran jaman tory
Berhias cantik dengan segala perhiasan zaman silam yang antik ia mengimbau kenangan masa kecil terutama jika anda lahir di tahun 50an-70an.

hiasan menarik tempat yangamat sesuai untuk menikmati makanan bersama yang tersayang.
Untuk anda yang ingin mengimbas kenangan lama, anda boleh datang kesini bersama keluarga.

kakak saya dan anak saudara saya sibuk memilih makanan
Malah restoran ini juga sesuai untuk majlis keraian seperti sambutan hari jadi dan makan istimewa yang lain bersama insan tersayang.

suasana dan hiasan menawan menambah lagi selera menikmati makanan disini
Saya persembahkan untuk anda antara gambar-gambar yang sempat saya ambil direstoran ini sebelum makanan pesanan kami sampai, maaf atas gambar yang tidak jelas kerana matahari sedang memancar-mancar ketika gambar-gambar ini diambil.

anak saudara saya, Irfan bergambar di hadapan akuariuam disini.
antara hiasan menarik disini, kereta mainan itu adalah kereta mainan zaman adik lelaki saya yang ke 6 yang kini berusia hampir 30 tahun


Masa untuk melihat antara menu menarik yang ditawarkan di RESTORAN JAMAN TORY RESEPI ini.

buku menu Restoran jaman tory resepi
Add caption

antara pilihan minuman disini
rojak buah tempatan
patin bakar tempoyak yang sungguh enak
patin goreng panas-panas
set ayam kampung
set burung puyuh goreng
sup ayam kampung
nasi goreng petai
set daging salai masak lemak cili api
cisstebakoweh
yasai 
Gambar-gambar di bawah ini pula adalah antara gambar-gambar yang sempat saya ambil gambar ketika saya dan keluarga saya menikmati makanan di Restoran Jaman Tory Resepi ini.

set daging salai yang enak dihidangkan bersama ikan pekasam goreng- air lain harga, rambutan itu dibagi percuma
patin bakar tempoyak yang amat sedap 

patin bakar tempoyak yang amat sedap

nutella cheese cake

saya menikmati manggo cheese cake dan menu daging salai serta menu ikan patin masak tempoyak
Minuman air kosong disini adalah percuma.

ayah dan anak saudara saya, Irfan menunggu makanan tiba.
restoran yang sesuai untuk kunjungan keluarga
kakak saya dan 2 orang anaknya dipaksa bergambar oleh saya.. hehe
gambar menu yang turut ditampal didinding sebagai hiasan dan info
anak saudara saya bergambar di kerusi yang disediakan
lihat pemandangan cantik restoran ini
Ini sahaja perkongsian di artikel ini, untuk anda yang mengemari masakan melayu terutama masakan Pahang, sila datang menikmati pelbagai menu istimewa disini.


Terima kasih.

*** sambungan link seterusnya Kedai Makan RODONG MELETOP

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...