Khamis, 15 September 2016

Tempat Menarik Di Melaka - Emily Traveller Home Part 2

Assalamuaaikum wbt & salam sejahtera.

Diberi peluang berkelana di Bandar Melaka, mencari rezeki dan pengalaman di tempat Baru & berjalan mengelilingi bandar hilir Melaka tanpa perlu mengadap jem, mencari parking, memilih hari tertentu atau masa tertentu adalah perkara terindah yang harus saya syukuri.

Di Sini, saya masih boleh mengelilingi bandar hilir Melaka berjalan kaki, walau terbangun Dari tidur pukul 11malam.


Dan yang lebih mempersonakan lagi, saya berpeluang menginap di rumah pengembara paling UNik di Melaka INI selama 5 bulan dan bertemu dengan ramai penggembara yang datang Dari seluruh pelusuk dunia.



Untuk artikel bahagian ke2 INI, saya persembahkan anda antars barisan koleksi bilik-bilik di bahagian bawah Rumah Penggembara INI.


Anda boleh perhatikan setiap bilik dilukis pelbagai lukisan tersendiri Dan indah.

Malah, terdapat pelbagai lukisan, ukiran Dan tulisan tinggalan penggembara disini sebagai catatan indah mereka pernah 'berada' disini.







Lihat sahaja setiap tulisan Dan lukisan yang ditinggalkan sebagai kenangan. Cantik Dan unik sekaligus membuktikan betapa istimewa kenangan yang mereka lalui disini.














Saya akan terus mempersembahkan lagi sambungan keunikan rumah penggembara INI dibahagian ketiga selepas INI.

Nantikan.



Terima kasih.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...