Isnin, 30 Mei 2016

BLOGGER : LINK DARI FACEBOOK


klik imej untuk gambar yang lebih besar dan jelas
Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang. Perkongsian kali ini ialah mengenai 'kehebatan facebook' untuk menambah jumlah pembaca dan 'page view'.

Jangan pandang rendah kepada kuasa facebook walau pun jumlah 'like' sharing artikel anda kurang dari 26 orang, kerana sharing link dari blog saya ke wall facebook milik saya untuk artikel 'Rakan dan Kerja' hanyalah 26 orang sedangkan yang likes hanyalah 26 orang sahaja, tetapi dashboard blogger menunjukkan lebih hampir 160 page view adalah dari link facebook, iaitu hampir 120 page view adalah untuk artikel 'Rakan dan kerja', selebihnya pula untuk artikel ke2 perkongsian saya yang hanya mempunyai kurang 12 likes dan link untuk artikel itu hampir 40 page view.

sila klik imej untuk gambar yang lebih besar dan jelas

Anda boleh melihat ke2-2 imej yang saya kongsikan di atas untuk anda, klik sahaja imej diatas untuk gambaran lebih besar dan jelas.

Cukup menunjukkan kepada anda betapa mulai dari hari ini , kongsi sahaja artikel anda diblog di wall facebook anda.

imej dari facebook, lihat link yang dikongsi hanya punyai 26 likes

Tunggu apa lagi, tidak perlu malu atau segan, kadang-kala ramai sahaja pembaca dan peminat yang menunggu artikel dari anda untuk info, pengetahuan atau semangat, mereka tidak akan tahu jika anda tidak mempromosikan artikel berharga anda itu.

Semoga artikel ini bermanfaat untuk anda.

Terima kasih.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...