Selasa, 12 Januari 2016

ANTARA PILIHAN KOKO TERBAIK


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.

Saya pernah berkongsi dengan anda mengenai KHASIAT KOKO dan perbezaan KOKO SEBENAR dan KOKO yang telah terprosses di artikel sebelum ini , di link ini KHASIAT KOKO.

Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda jenama KOKO yang saya baru gunakan dan antara jenama KOKO yang anda boleh fikirkan selain VAN HOUTEN.


SERBUK KOKO jenama RADIANT ini adalah organik, kurang lemak antara 10-12%, tiada pemanis, tiada GMO (non genetically modified), dan di proses tanpa alkali.

SERBUK KOKO RADIANT ini diperbuat dari biji koko terpilih yang berkualiti dan diambil dari HUTAN AMAZON di PERU.

SERBUK KOKO RADIAT ini juga mendapat pengiktirafan halal JAKIM dan CERTIFIED ORGANIK.

Berharga RM18.90 sebotol untuk 200 gram. 

Ia amat sesuai sebagai minuman panas untuk sarapan pagi dan minum petang anda.

Jika anda inginkan minuman pagi yang sihat anda  boleh guna resepi mudah ini

antarabahan-bahan pilihan minuman koko saya

1. SERBUK KOKO ( jenama RADIANT atau Van Houten atau koko yang lebih asli)
2.SUSU KAMBING SERBUK  anda boleh pilih jenama ini SUSU KAMBING TERBAIK
3. OAT anda boleh mengetahui khasiat dan pilihan oat di artikel ini KHASIAT OAT
(tambahan gula perang atau gula molases jika anda inginkan rasa sedikit manis)

Tunggu apa lagi, selamat mencuba dan nikmati diet yang lebih sihat sempena tahun baru ini.

untuk artikel lain mengenai koko , dibawah ini:-

10 KHASIAT KOKO

KAKAO @ CACAO ORGANIK ENAK


Terima kasih.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...