Selasa, 17 November 2015

TEMPAT MAKAN BEST DI KUANTAN PART 25 :- *** 90 DEGRESS CAFE & ART***


Ilham bergembira di cafe ini


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.

Ini adalah sambungan dari artikel sebelum ini di link ini TEMPAT MAKAN BEST DI KUANTAN - WARUNG AJA .

menunggu makanan di hidangkan


Baru-baru ini kakak saya dan anak saudara saya Ilham, telah menyambut hari jadi Kakak saya di sebuah cafe yang terkenal di Air Putih, Kuantan iaitu 90 Degress Cafe & Art.


muka Ilham Kegembiraan

Irfan iaitu abang kepada Ilham tidak turut serta kerana ingin menonton POLIS EVO bersama rakannya di rumah.

Maka bersuka ria lah Ilham seorang di Cafe Makanan yang menarik ini.


Ilham kegembiraan bermain gitar

Dekorasi 90 DEGRESS CAFE & ART ini amat menarik. 

Jika anda peminat seni dan art anda boleh datang ke sini untuk menikmati makanan dan bergambar bersama insan tersayang anda.


antara senarai menu dan harga

Tentu sekali cafe ini menghidangkan masakan western seperti salad dan waffle serta masakan western terkenal yang lain.

Harga di sini sederhana. Mahal tidak murah pun tidak. Berbelas-belas dan paling penting masakan di sini di kategorikan enak. 

Hiasan cafe ini amat sesuai untuk merayakan sambutan hari jadi atau tempat romantik untuk pasangan sedang bercinta menikmati makanan.


antara senarai harga makanan dan minuman di sini

Harga makanan dan minuman di sini adalah dalam RM10 dan keatas.

Anda boleh memilih makanan yang lebih ringan seperti sandwich dan pelbagai pilihan kek yang di tawarkan di sini,



Menu pilihan kakak saya dan teman beliau

Kakak saya dan Ilham juga teman beliau memilih menu sandwich dan kopi. Rasa ke 2-2 menu ini boleh tahan sedapnya. Begitu juga minuman di sini.


waffle disini juga boleh tahan sedapnya

Untuk pencuci mulut mereka memilih waffle yang di hias ais krim dan pisang. Siapa tidak suka ais krim atau pisang. Tentu sekali sedap sekali.


Ilham bergambar dengan ibu dan teman ibu nya.

Dekorasi cafe yang menawan ini menghidupkan suasana malam yang indah dan romantik bagi meraikan apa sahaja sambutan.

Jika anda berada di Kuantan , Cafe ini amat sesuai untuk meraikan keraian atau apa sahaja sambutan.


Tempat yang luas amat sesuai untuk chit chat dan menikmati makanan bersama keluarga dan insan tersayang.

Jika anda berminat untuk datang ke sini dan ingin melihat lebih banyak lagi gambar menarik anda boleh melihat instagram milik 90 Degress Cafe & Art ini.




Semua gambar dalam artikel ini di kirim oleh kakak saya melalui whatapps dan adalah milik teman atau rakan beliau dan di edit oleh saya.


Sehingga kini saya belum berkesempatan ke cafe ini, tetapi kerana terlalu banyak draft artikel tentang tempat makan best yang sehingga kini saya tidak sempat kemaskini , maka saya berpendapat lebih baik saya berkongsi terus antara tempat makan best di Kuantan bersama anda walaupun saya masih belum berkesempatan merasainya.


Anda boleh melihat segala komen pengunjung di instagram milik cafe ini.

Terima kasih.


*** Ini adalah sambungan artikel seterusnya Tempat Makan Best Di Kuantan :- SUPER KITCHEN



4 ulasan:

Siti Yang Menaip berkata...

wow.. cantiknya cafe ni..
cosy deco dia..

Deeja berkata...

Kanzz?? Memang cantik tempat ni siti.. Nnti dtg ktn singgah la sini 😉

Wa berkata...

Macam kat rumah-je...cantikkkkkkk.Salam kenal n follow sini.

Deeja berkata...

Betul tu mmg cantik. Tqvm cz folow my blog. Done be ur blog follower. 😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...