Khamis, 22 Oktober 2015

BISNES CRUNCHY FLAKES SAYA

Crunchy Flakes By QK juga sungguh sesuai diletakkan di meja pejabat dan dinikmati pada bila-bila masa bersama minuman panas kegemaran anda


CRUNCHY FLAKES BY QK adalah produk pertama yang dihasilkan oleh saya sendiri. Hampir setahun saya menjual produk ini secara sampingan untuk belajar berniaga produk sendiri. Ia sampai bila saya harus fokus menjual produk syarikat lain semata-mata.

Produk CRUNCHY FLAKES BY QK ini saya hasilkan sendiri dengan menggunakan bahan-bahan bermutu :

1. Hanya emping jagung asli yang digunakan
Saya tidak menggunakan jenama emping jagung popular tapi tidak ranggup dan besar. Malah saya juga tidak membeli emping jagung di kedai bakery bagi memastikan hanya kualiti emping jagung terbaik dan terpilih sahaja yang digunakan.

2. Rempah ratus segar
Rempah ratus yang digunakan ialah rempah ratus segar yang tahan lama serta dari rempah terpilih

3. Lada kering segar
Saya hanya memilih lada kering merah berkilat dan bukan jenis berkedut. Harga lada kering sekilogram sekarang lebih dari RM20 sekilo. Saya memastikan hanya kualiti lada kering terbaik untuk mengelakkan bau tengik juga kerana saya menggalakkan pelanggan saya menikmati lada kering ini bagi tujuan membantu menguruskan berat badan dari menikmati makanan proses lain.

4. Kacang-kacang terpilih
Saya hanya menggunakan jenama kacang yang terpilih dan sedap. Jika anda merasai setiap kacang yang saya pilih semua kacang ini sungguh sedap , enak dan bermutu tinggi.

5. Pilihan 3 jenis kacang
Saya memasukkan 3 jenis kacang berkhasiat dalam resepi CRUNCHY FLAKES BY QK ini. Ini termasuk kacang tanah shandong (yang paling enak dan kos paling tinggi), kacang parang dan kacang pis hijau. Setiap kacang-kacang ini mempunyai khasiat sendiri dan pengemar kacang itu sendiri. Sekaligus mencukupkan keperluan menu jenis kacang itu sendiri. Warna hijau kacang pis, coklat kacang shandong dan kuning kacang parang. Bukankah warna pelbagai mempunyai khasiat yang pelbagai.

6. Daun kari segar
Saya menggunakan hanya daun kari yang dipetik segar dari pokok dan digoreng garing dengan minyak SAJI baru. Daun kari amat kaya khasiat. Menikmati 6-7 helai daun kari amat bagus untuk kesihatan tulang dan gigi anda. Banyak sekali khasiat daun kari ini. Ini kenapa alasan anda kena menikmati dan habiskan daun kari dalam resepi saya ini dengan menikmatinya dengan emping jagung atau kacang-kacang yang terdapat dalam resepi SNEK PREMIUM , CRUNCHY FLAKES BY QK ini. Saya ada menulis tentang khasiat daun kari di entry ini KHASIAT DAUN KARI

7. Jintan manis terpilih
Jintan manis digoreng garing bagi memudahkan anda menikmatinya. Khasiat dan kegunaan jintan manis dalam masakan bagi menyedapkan rasa masakan antara sebab saya meletakkan jintan manis antara ramuan utama resepi CRUNCHY FLAKES BY QK ini.

8. Menggunakan MINYAK GORENG jenama SAJI
Saya tidak menggunakan minyak peket atau minyak lama untuk mengoreng segala bahan-bahan yang terdapat dalam resepi istimewa CRUNCHY FLAKES BY QK ini. Semuanya menggunakan minyak kelapa sawit SAJI yang baru atau belum pernah digunakan. Ini bagi memastikan kesedapan juga agar kandungan toksid penggunaan minyak peket atau minyak lama di elakkan dalam menghasilkan ramuan dan SNEK PREMIUM BERMUTU TINGGI.

9. FRESHLY MADE/ DIBUAT ATAS PERMINTAAN
CRUNCHY FLAKES BY QK , kebiasaannya adalah di masak atau di buat bersandarkan atas permintaan untuk memastikan KESEGARAN SNEK PREMIUM ini. Rasa yang baru dibuat dan segar membezakan CRUNCHY FLAKES BY QK dengan produk snek lain. Ini bagi menjamin kualiti dan kepuasan mereka yang menjadi pelanggan dan pelanggan tetap  yang setia kepada produk ini.

10. Harga yang Berpatutan
Dengan kos bahan-bahan yang semakin meningkat naik. Saya sedaya upaya memastikan harga CRUNCHY FLAKES BY QK mampu dimiliki oleh semua pihak dan golongan termasuk pelajar. Sehingga hari ini, dengan kenaikan kos bahan-bahan , hanya sekali sahaja saya menaikkan harga produk ini iaitu dari RM10 ke RM11 walaupun kos kenaikan bahan-bahan sentiasa meningkat. Ini adalah bagi mengalakkan anda menikmati CRUNCHY FLAKES BY QK dan memperkenalkannya di pasaran.

Seiring masa saya berharap semoga produk CRUNCHY FLAKES BY QK akan terus maju, semakin bertambah pelanggan dan peminat dan terus disukai dan diminati  oleh semua golongan. Insyaallah.

Jika anda berminat untuk mendapatkan produk ini atau berminat ingin menjadi pengedar. Hubungi saya atau wassap dan telegram ke nombor berikut


KHADEEJA 016-276 2636

HARGA : RM11 SEBALANG

MINIMUN ORDER : 4 BALANG

KOS POS UNTUK 4 BALANG : RM10


Terima kasih.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...