Selasa, 1 September 2015

PENGUMUMAN : IMEJ DAN AKAUN GOOGLE BARU


akaun google atau imej google pertama saya - qisya khadeeja

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang. Terima kasih kerana menjadi follower saya dan mengikuti blog saya ini sehingga sekarang. Sokongan dari anda semua amat saya hargai dan diucapkan jutaan terima kasih.


Imej dan akaun google kedua saya - QISYA KHADEEJA 2
Saya kini memiliki satu lagi akaun google atau imej google seperti diatas. Ini adalah kerana saya memerlukan imej dan akaun google baru untuk memohon akaun adsense baru seperti yang diceritakan dalam artikel-artikel sebelum ini.

Untuk makluman saya kini memiliki 3 buah blog yang aktif, dimana 2 daripadanya masih baru dilancarkan Ogos 2015 baru-baru ini.

Anda boleh melawati blog baru saya di halaman ini


&



Kedua-dua blog saya ini memaparkan isu dan artikel berbeza dan cara penulisan yang berbeza. Saya akan berkongsi dengan anda mengapa perlu memiliki lebih dari satu blog dimasa akan datang.

Jutaan terima kasih sekali lagi atas segala sokongan yang diberikan. Assalammualaikum.


Terima kasih.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...