Selasa, 29 September 2015

BLOGGER : SURAT PENGESAHAN ALAMAT GOOGLE ADSENSE SELAMAT DI TERIMA


Alhamdulillah.akhirnya kelmarin SURAT PENGESAHAN ALAMAT DARI GOOGLE ADSENSE akhirnya saya terima.

Alangkah gembiranya hati saya, kerana saya amat risau sekiranya Ibu saya tidak tahu dan terbuang surat penting tersebut.

Mujur saya telah berulang kali mengingatkan Ibu saya bahawa saya akan menerima surat dari Google Adsense beralamat di USA.

Seperti yang dimaklumkan oleh GOOGLE ADSENSE pada notis di dashboard AKAUN ADSENSE , saya hanya perlu memasukkan NO PIN yang di beri sahaja.

Semudah itu.

Alhamdulillah kerana ia di permudahkan.

Hari ini saya menambah satu lagi email sebagai admin akaun GOOGLE ADSENSE saya iaitu akaun pertama saya yang asyik di tolak oleh adsense dahulu.

Sejak mendalami ADSENSE dan merujuk pelbagai blog saya mula mengetahui wujudnya , pemain ADSENSE.

Banyak yang saya pelajari.

Ada PEMAIN ADSENSE yang menjual AKAUN ADSENSE sebuah dengan harga paling rendah RM1000 (Ringgit Malaysia Satu Ribu Ringgit Sahaja).

Harga RM1000 itu adalah ketika RM masih lagi  di BAWAH RM4 untuk USD1.

Kini dengan kenaikan matawang USD , harga sebuah AKAUN ADSENSE semakin meningkat.

Bayangkan jika anda MEMPUNYAI AKAUN ADSENSE.

ANDA BOLEH MELETAKKAN IKLAN ADSENSE YANG DIBAYAR DIDALAM USD di seberapa banyak BLOG yang anda Miliki.

BAYANGKAN JIKA BLOG ANDA DIBANJIRI OLEH RAMAI PENGUNJUNG DARI SELURUH DUNIA.

Setiap paparan dan KLIK ITU dibayar oleh ADSENSE dalam mata wang USD.

Saya masih tidak faham perjalanan seorang PEMAIN ADSENSE dan PAKAR ADSENSE dalam menghasilkan banyak akaun ADSENSE dan menjualnya.

Tetapi tentu sekali saya berminat untuk mendalami ilmu yang amat bernilai itu.

Saya juga mendapat tahu ada PEMAIN ADSENSE yang mampu memiliki pendapatan dari USD20 RIBU ke USD30 RIBU sebulan dengan ADSENSE.

Hebat kan?

Walau bagaimana pun untuk mencapai tahap sebegitu , tentu terlalu banyak ilmu dan taktik yang perlu di pelajari.

Doakan saya terus berjaya dengan ADSENSE.

Saya juga seperti insan lain yang mengimpikan menjadi PEMAIN ADSENSE berjaya seperti PLAYER-PLAYER UNDERGROUND yang lain.

Doakan.


Terima kasih dan Assalammualaikum.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...