Rabu, 2 September 2015

BLOGGER : CASH OUT NUFFNANG KALI KE 2



akaun dashboard yang kembali dengan nilai RM0.00 selepas cash out



Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.

Alhamdulillah setelah mengharungi pahit getir semalam, walaupun masalah yang melibatkan blog dan akaun google saya tidak diselesaikan sepenuhnya tapi saya bersyukur kerana saya sekurang-kurangnya 50% dari masalah tersebut dapat diselesaikan.

Pagi ini saya berjaya "cash out" akaun NUFFNANG saya untuk kali kedua. Cukuplah untuk membeli wedges BATA COMFIRT yang saya idamkan.

Sebagai pemegang akaun NUFFNANG yang berstatus GLITERRATI, saya akan menerima cheque cash out tersebut dalam masa 30 hari.

Dalam hanya suka-suka menulis blog, dikenali digoogle dan kini memiliki 3 buah blog, saya berharap saya akan terus bernasib baik dalam medan blog ini walau sebagai hobi dan aktiviti sampingan.

Jika anda belum memiliki blog. Mulakan dari sekarang.

Salam sayang dari saya. Assalammualaikum.


Terima kasih.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...