Selasa, 18 Ogos 2015

BUAT DUIT DENGAN BLOG BERSAMA POPADS


untuk paparan lebih besar dan jelas hanya perlu klik imej ini

Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang. Alhamdulillah, saya baru sahaja membuka satu lagi akaun untuk menjana wang dari blog iaitu dari PopAds. Walau bagaimanapun saya baru sahaja memohon akaun PopAds ini dan saya berharap semoga permohonan saya sebagai publisher , diluluskan. Anda juga boleh mencuba untuk memohon akaun ini dan menjadi publisher bagi PopAds. Google sahaja kata kunci PopAds, dan anda akan jumpa website PopAds ini.

Sekarang ini terdapat pelbagai CARA MENAMBAH PENDAPATAN MELALUI BLOG. Bermula dengan hanya mempunyai akaun NUFFNANG, EXABYTES, ADSENSE dan terkini saya mencuba nasib  dan berjaya memohon akaun POPADS dan  kini berdoa berjaya menjadi salah seorang Publisher bagi PopAds.

Istimewanya POPADS ini, ia seperti ADSENSE yang membayar menggunakan matawang USD. Kita semua tahu bahawa penurunan harga matawang RM tidak menunjukkan tanda-tanda kenaikan untuk masa terdekat ini. Jadi alternatif terbaik kita sebagai blogger ialah mencari alternatif lain yang membayar dalam matawang USD.

Doakan saya bernasib baik dalam memohon menjadi Publisher bersama PopAds ini dan membuat duit dengan POPADS pula. Merasa nikmat mendapat pendapatan pasif dari NUFFNANG dan EXABYTES dan kelulusan akaun ADSENSE dan pengiklanan ADSENSE menambah lagi semangat untuk saya MENJANA PENDAPATAN MELALUI BLOG.

Malah blog saya ini juga membantu memperkenalkan produk CRUNCHY FLAKES BY QK yang turut mendapat tempat dihati peminat dan pembeli melalui pembacaan blog.

Tunggu apa lagi, mohon akaun POPADS ini sekarang dan semoga kita bertuah menjadi antara Publisher PopADs , DAN JANA PENDAPATAN PASIF SETERUSNYA MELALUI BLOG.


Terima kasih.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...