Rabu, 24 Jun 2015

PETUA UNTUK PESAKIT JANTUNG @ MEMBUKA URAT JANTUNG YANG TERSUMBAT


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya yang tersayang. Selamat berpuasa dan menyambut Ramadhan.  

Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda petua bagi pesakit jantung atau terapi bagi membuka urat jantung yang tersumbat yang saya perolehi dari group wasap @ telegram yang saya aktif. Terima kasih kepada mereka yang berkongsi petua ini. 


imej ini dikongsi oleh ahli dalam group kesihatan yang saya ikuti

Bahan-bahan bagi terapi semula jadi untuk membuka urat jantung yang tersumbat ialah

1. Jus lemon 1 cawan 
2. Jus halian 1 cawan 
3. Jus Bawang putih 1 cawan
4. Cuka epal 1 cawan

** lagi terbaik jika anda boleh dapatkan segala bahan diatas yang organik
** cuka epal digalakkan organik & "with mother"


Cara membuatnya :

1.Campurkan semua bahan-bahan diatas dan masak dengan api yang perlahan selama 1 jam (60 minit) atau sehingga bahan campuran ini tinggal 3 cawan.

2. Sejukkkan. Kemudian campurakan dengan 3 cawan madu semulajadi, dan simpan dalam balang yang bersih.

Minum campuran ini satu (1) sudu makan setiap hari. Amalkan sehingga 30hari dan rasai perbezaanya. Insyaalah rawatan dan cara ini berhasil.

** Anda digalakkan berselawat dan membaca zikir serta doa sebelum menikmati minuman ini.

imej ini juga dikongsi oleh ahli dalam kumpulan wasap kesihatan saya


Baiklah ini sahaja yang saya dapat kongsikan bersama anda. Terima kasih kerana membaca artikel ini. Salam sayang dari saya. Love, huge & kiss.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...