Jumaat, 13 Mac 2015

7 Kebenaran Mengenai Jejaka







Assalammualaikum wbt dan hai kepada semua pembaca blog saya yang tersayang.. hari ini saya ingin berkongsi dengan anda maklumat yang saya dapat dari majalah seterusnya untuk entry label “Love” didalam blog saya ini…

Diringkaskan sahaja entry ini , apa yang saya kongsikan ini adalah apa yang saya baca dan dapat dari majalan cosmopolitan Malaysia febuari 2012 dari article bertajuk 35 kebenaran mengenai jejaka oleh Raihana Hussin….so , I ambil 7 sahaja dari 35 kebenaran ini untuk dikongsikan dengan anda… jika saya punyai masa… saya akan kongsikan yang selebihnya dilain waktu…

1. Adakah lelaki akan perasan berat badan buah hati naik 5 hingga 10 paun?
5 paun tidak, 10 paun ya.

2. Kenapa lelaki selalu Nampak tidak peduli walau kekasih minat sangat Annuar Zain?
Lelaki rasional – dia tahu kemungkinan untuk kamu berjumpa tidak wujud.

3.Bila wanita kata “tidak mengapa, semua ok”. Lelaki betul-betul percayakah?
Mungkin tidak. Kajian menunjukkan lelaki kurang sensitive membaca emosi wanita, tetapi ayat kamu ini ibarat red flag.

4. Cara terbaik memohon maaf pada lelaki ?
Renung dalam matanya dan ucapkan kemaafan –biasanya ini sudah cukup.

5. Bagaimana nak buat kekasih dan rakan lelaki saya berkawan rapat?
Ajak mereka tonton bola, pastikan mereka sokong pasukan yang sama.

6. Bila lelaki anggap sesuatu hubungan itu sudah ditahap serius?
Bila dia dah tak berminat tengok wanita lain.

7.Kenapa lelaki terasa bila kamu merajuk ?
Sebab seakan-akan dia telah mengecewakanmu.

Oleh kerana mata saya pun makin mengantuk.. hampir terlelap di pukul 3.47am ini,  sekian dahulu 7 sebab ini..  terima kasih kerana membaca entry ini..  jumpa lagi di entry akan datang, salam sayang dari saya.. love, huge & kiss.




Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...