Rabu, 11 Februari 2015

BUAT DUIT DENGAN NUFFNANG : REZEKI CIK EPAL


Assalammualaikum wbt dan salam sejahtera untuk semua pembaca blog saya yang tersayang... saya mencuri-curi masa untuk menulis entry ini dikala masa yang berlalu begitu pantas sekali.. 

Btw, ini adalah sambungan entry dari link ini http://little-queen-qkhadeeja.blogspot.com/2014/12/blogger-nuffnang-new-campaign-again.html?m=1

pic dari intagram cik epal - 2 cek yang bernilai RM12K & 14K.. fuh... untung sungguh jadi famous blogger


Just for sharing.. last week ketika saya melihat intagram Cik Epal... famous blogger itu baru sahaja membelek peti surat dirumahnya dan melihat  ada 2 cheque dari Nuffnang baru sampai.. RM12ribu lebih dan RM14ribu lebih lagi tu amount cheque itu... fuh!!.. untung jadi Cik Epal..  kata Cik Epal bayaran ini adalah untuk sponsored entry.. Nuffnang ...

So, bagi mereka yang meragui Nuffnang sebelum ini bolehlah menjadikan Cik Epal sebagai rujukan.. siapa kata dengan Nuffnang anda tidak boleh buat duit?.... even saya sendiri pun sudah merasa cash out Nuffnang kali pertama tempoh hari.. hopefully saya pun merasa rezeki yang begitu besar dengan nuffnang suatu hari nanti.. insyaallah.. aaminn...

Ini sahaja yang dapat saya kongsikan untuk kali ini dengan anda semua pembaca blog saya yang tersayang.. .terima kasih kerana membaca entry ini. .salam sayang dari saya.. love, huge & kiss...




6 ulasan:

SukaSedap MY berkata...

powerr . banyak tu

Deeja berkata...

tu la.. hope kita pun ada rezeki mad parih...

Usy@M^^ berkata...

Bnyknya..mmg rezeki cik epal tu..

Deeja berkata...

Memang syamsul.. Bila agaknya turn kita pula?..😅

FARAA MUSA berkata...

Hebatnya..inshaAllah satu hari nanti turn kita pula :)

Deeja berkata...

Nuffnang teruk sekarang.. Dah lama buang pun. Tapi Tetiba rasa sayang coz duit dalam tu ada RM46 lebih.. Macam kena letak balik nak genapkan rm50.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...