Rabu, 5 November 2014

OH! MY NEPHEW !



Assalammualikum wbt dan hai kepada semua pembaca blog dan follower saya yang tersayang... Fuhh!! seperti biasa masa yang terlalu pantas ini. .membuatkan saya terpaksa mencuri masa untuk "update" my blog..

So, kali ini saya hanya ingin "sharing" kisah weekend saya bersama my nephew last 3 week.. kebetulan hari jadi my sis baru berakhir beberapa hari, so her student menghadiahkan Birthday Cake Choc Cheese kepada beliau.. so, my sis kebetulan tidur dirumah my mum.. Jadi kami hanya celebrate belated birthday my sis konon-kononya.. dengan satay, cake dan Big Apple donut... 



Choc Cheese Cake hadiah dari student my sis



my nephew Irfan dengan kek birtdhay mamanya


rasanya i yang paling makan banyak kek ini


kek, satay dan donut

satay. saya paling suka satay daging.. nyam!!1


nyam!

say ...cheese....



kek siap dipotong.. dan dimakan..

setelah kenyang.. masa untuk bermain dengan uncle firdaus.. my young bro


Keesokkan pagi. .hari Jumaat (Cuti Hari Keputeraan Sultan Pahang) saya menghadiri Seminar Mudahnya Melabur Saham di  Hotel MS Garden , Kuantan seorang diri.. ok, not bad seminar ini.. ia memberi pendedahan yang bagus mengenai saham kepada saya betapa mudah sebenarnya melabur saham ini walau dengan modal yang kecil.. Actually ramai yang menghadiri seminar percuma ini.. dan yang pasti kaum lelaki lebih ramai dua kali ganda dari kaum perempuan ketika kursus ini berlangsung di Kuantan, Pahang.


peserta yang menghadiri seminar ini

sticker wajib yang perlu dipakai

sila isi form berkenaan dahulu ye

suasana dilobby hotel

suasana di lobby hotel


Lusa pula kebetulan majlis sambut menantu dirumah mak saudara saya @  abang sepupu saya.. so , both my nephew pun merajinkan diri mereka untuk membantu membasuh pinggan.. .hehehehe



jom basuh pinggan- bersama my cousin

my cousin, my nephew & my sis

kusyuk ilham membasuh pinggan



Irfan dan Ilham

tengok betapa rajinnya Ilham


Sekian sahaja entry untuk kali ini.. Terima kasih kerana membaca entry ini salam sayang dari saya.. .love, huge & kiss...



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...