Khamis, 4 September 2014

Blogger : WHY BLOG ?


Assalammualaikum wbt... dan hai untuk semua pembaca blog saya yang tersayang... semoga hari anda indah walau pun terlalu pantas masa berlalu...

Baiklah darling.. ini adalah reason why saya pilih untuk aktif blog berbanding facebook dan Intagram.......


1) Google saja nama Qisya.. dah keluar Qisya Khadeeja



2) Bila anda click nama saya Qisya Khadeeja.  Terus keluar imej @ gambar saya.... so , senang orang nak kenal.. lebih-lebih lagi.. saya dalam bidang perniagaan dan takaful...so untuk membuatkan orang percayakan saya.. saya mestilah berani memperkenalkan diri saya dahulu....



3) Saya tahu berapa pengikut google saya dan blog follower saya.. blog follower saya kini baru 17 orang dan google baru sahaja 36 orang.. harapan dan doa saya semoga ia bertambah dan makin meningkat dengan cepat dari hari ke hari insyaallah...



4) Orang google Qisya Khadeeja , automatik keluar gambar Crunchy Flakes By Qisya Khadeeja dan lepas ini segala imej yang berkaitan dengan bisnes saya yang lain.. insyaallah...


5) Saya tahu berapa orang yang mengikuti blog saya dari hari ke hari.. alhamdulillah.. makin menigkat semenjak diperkenalkan walaupun ramai antaranya 'silent reader'...







6) Saya juga tahu dari negara mana pembaca blog saya... itu yang penting.. jadi saya lebih suka menggunakan ayat-ayat formal kerana kebanyakan trafik source saya dari google translate.. .hehehehhehe.. sekaligus saya tahu target market perniagaan saya dan pembaca saya.


7) Actually semua entry saya mempunyai peminat dan pembacanya sendiri... alhamdulillah... itu membuatkan saya perlahan-lahan mulai tahu apa yang perlu saya tulis dalam blog saya dan apa yang menarik minat pembaca-pembaca saya setelah lama saya menulis blog...insyaallah... dan golongan pembaca blog bagaimanakah target saya pada setiap entry...




8) actually ini gambar lama.. blog follower saya kini 17 orang.. alhamdulillah.. semoga terus meningkat insyaalah..



9) ini juga gambar lama.. saya suka melihat perkembangan penulisan saya dari berapa jumlah entry setiap bulan yang saya tulis. .walau sebenarnya saya sekadar menulis untuk suka-suka dengan harapan boleh memperkenalkan produk saya sendiri menggunakan media social...



10) Saya juga bersyukur apabila orang 'sharing' my entry... terima kasih banyak-banyak.. actually dengan satu taip dalam google.. insyaalah entry saya akan keluar... tetapi difacebook atau intagram ia tidak sepantas blog....


11) dibawah ini saja saya letak gambar lama. .sebenarnya follower google saya kini 36 orang dan jumlah paparan lebih dari 6 juta  paparan.... alhamdulillah...



Ini antara 10 sebab kenapa saya pilih untuk aktif blog buat masa sekarang... berbanding media social lain... actually banyak lagi sebab lain kenapa blog menjadi pilihan saya.. saya akan kongsikan dengan anda pada entry sambungan seterusnya....


Salam sayang dari saya.. terima kasih kerana membaca entry ini.. love, huge & kiss...



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...